Бут кийим саткан дүкөндөр тармагынын алдында кеңейүү милдети турган. Бул үчүн компанияга поизицясын аныктоосу керек эле. Консультанттар менен иштөө учурунда аймактар боюнча керектөөчүлөрдү изилдөө жүргүзүлдү. Рынокко жүргүзүлгөн анализдин негизинде маркетингдик стратегия иштелип чыкты. Персонал тандоо жана аларды окутууда жардам көрсөтүлдү, ассортимент боюнча матрица жана мерчендайзинг эрежелери иштелип чыкты. Ошондой эле, компаниянын консультанттарынын колдоосу менен дүкөндүн жаңы концепциясы иштелип чыкты, интерьердин жаңы дизайнын иштеп чыгуу иштерин тескөөгө чейин колдоо көрсөтүлдү. Натыйжада компания маркетингдик жаңы позицияга ээ болду, дүкөндөрдүн сырткы көрүнүшү толугу менен өзгөрдү, мерчендайзинг жакшырды, сатуу өстү.